Νοεμβρίου 21, 2024

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Αναφορές / Καταγγελίες

Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.

Ο ΕΦΕΤ στην προσπάθεια του να διασφαλίσει το δικαίωμα των πολιτών να έχουν πρόσβαση σε ασφαλή τρόφιμα που στην ετικέτα τους παρέχονται οι σωστές πληροφορίες και παράγονται ή διακινούνται από επιχειρήσεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις ορθές πρακτικές, έχει αναπτύξει ένα σύστημα αξιολόγησης και διαχείρισης των βάσιμων ανησυχιών που δέχεται, το οποίο περιγράφεται στην “Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών” και έχει δημιουργήσει στην Κεντρική Υπηρεσία του ειδική μονάδα το “Κέντρο Λήψης Αναφορών”

Οι αναφορές /καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν στον ΕΦΕΤ

  • ηλεκτρονικά,
  • ταχυδρομικά,
  • τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 11717,
  • με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Λήψης Αναφορών ή τα γραφεία των Περιφερειακών Δ/νσεών του"
Επιλέξτε μόνο bankonbet και παίξτε τώρα! Σταματήστε να περιμένετε!
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ
 
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
 
ΔΙΑΤΡΟΦΗ
 
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ/ΝΟΘΕΙΑ
 
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
 
RASFF CONSUMER'S PORTAL
 
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
 
ΕΚΔΟΣΕΙΣ