December 18, 2024

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me

Στον ΕΦΕΤ εφαρμόζεται Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) που καλύπτει το σύνολο των δραστηριοτήτων που επιτελούνται από την Κεντρική Υπηρεσία και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις του στους τομείς αρμοδιότητας του φορέα. Με την εφαρμογή του ΣΔΠ ο ΕΦΕΤ βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των υπηρεσιών που προσφέρει στο τομέα της υγιεινής και της ασφάλειας των τροφίμων με σκοπό: 

  • την ικανοποίηση των απαιτήσεων της νομοθεσίας για την διενέργεια επισήμων ελέγχων σύμφωνα με τεκμηριωμένες διαδικασίες
  • την ικανοποίηση των απαιτήσεων σχετικών προτύπων και προδιαγραφών που αφορούν στην άσκηση των αρμοδιοτήτων του
  • την κάλυψη των αναγκών της πολιτείας και των επιχειρηματιών στον κλάδο των τροφίμων που απορρέουν από τις αρμοδιότητες του και
  • την εξασφάλιση της συνεχούς ικανοποίησης και προστασίας των καταναλωτών

Το ΣΔΠ ακολουθεί τις απαιτήσεις των προτύπων ISO 9001:2015 (Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας – Απαιτήσεις) και ISO 17020:2012 (Γενικά κριτήρια για την λειτουργία διαφόρων τύπων φορέων που εκτελούν έλεγχο).

 

Πεδίο Εφαρμογής ΣΔΠ

Η εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας αφορά τα ακόλουθα:

  • Προγραμματισμό, Οργάνωση, Διενέργεια & Εποπτεία Επισήμου Ελέγχου για την διασφάλιση της Υγιεινής και Ασφάλειας των Τροφίμων και την Προστασία του Καταναλωτή.
  • Προγραμματισμό, Οργάνωση και Υλοποίηση προγραμμάτων εκπαίδευσης και επιμόρφωσης Προσωπικού Επιχειρήσεων Τροφίμων και των στελεχών των Συναρμόδιων Αρχών
  • Παροχή πληροφοριών σε επιχειρήσεις και πολίτες.
  • Προγραμματισμό, Οργάνωση, Εκπόνηση και Συμμετοχή και παρακολούθηση ερευνητικών προγραμμάτων που σχετίζονται με την ποιότητα και ασφάλεια των τροφίμων και την διατροφή.

 

Πεδίο Πιστοποίησης ΣΔΠ

Το ΣΔΠ του ΕΦΕΤ είναι πιστοποιημένο κατά το πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2015 για το πεδίο εφαρμογής: «Προγραμματισμός, Οργάνωση, Διενέργεια & Εποπτεία Επισήμου Ελέγχου για την διασφάλιση της Υγιεινής και Ασφάλειας των Τροφίμων και την Προστασία του Καταναλωτή».

Η πιστοποίηση αφορά δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στην Κεντρική Υπηρεσία του ΕΦΕΤ, στην Περιφερειακή Διεύθυνση ΕΦΕΤ Κεντρικής Μακεδονίας και στην Περιφερειακή Διεύθυνση ΕΦΕΤ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 

Πολιτική Ποιότητας

Η Διαχείριση της Ποιότητας απαιτεί:

  • την δέσμευση της Διοίκησης και την ενεργό συμμετοχή της στην εφαρμογή της πολιτικής για την ποιότητα και την επίτευξη των στρατηγικών στόχων του φορέα
  • την δέσμευση και την ενεργό συμμετοχή των εργαζομένων του φορέα για α) την αποτελεσματική τήρηση των απαιτήσεων του ΣΔΠ β) την ενσωμάτωση των αρχών διαχείρισης της ποιότητας στην άσκηση των καθηκόντων τους για την επίτευξη των πολιτικών, των στόχων και του ρόλου του ΕΦΕΤ και γ) τη χρήση των διαδικασιών του ΣΔΠ ως εργαλείο διεκπεραίωσης του επισήμου ελέγχου και των άλλων δραστηριοτήτων τους για την βελτίωση της λειτουργίας του φορέα
  • την συνεχή παρακολούθηση και την μέτρηση της επίδοσης του φορέα, καθώς και την εισαγωγή μηχανισμών βελτίωσης.

 

Tο Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικών Επιθεωρήσεων, Ποιότητας & Αποδοτικότητας του ΕΦΕΤ έχει την αρμοδιότητα του σχεδιασμού, της οργάνωσης και της εποπτείας της εφαρμογής του πιστοποιημένου συστήματος διαχείρισης ποιότητας του ΕΦΕΤ, καθώς και την παρακολούθηση και αξιολόγηση της απόδοσης λειτουργίας του φορέα και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του.
MANAGEMENT BOARD
 
MISSION - RESPONSIBILITIES
 
ORGANIZATION CHART
 
EUROPEAN AND INTERNATIONAL INSTITUTIONS